Знайомство

Анкета
учасника І (районного) туру
Всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2015»
Номінація

«Правознавство»



1.Прізвище, ім’я, по батькові 
Чайківська Людмила Володимирівна.
2.Дата і місце народження 17 листопада 1967 року, с. Ліски, Володарськ-Волинського району, Житомирської області.
3.Домашня адреса (індекс), телефон (код), e-mail 
смт. Іршанськ, 67ljuda@mail.ru.
4.Які навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут ім. В. П. Затонського, 
в 1991 році.
5.Місце роботи (повна назва закладу, адреса, телефон закладу, e-mail)  Іршанський навчально-виховний комплекс «Гімназія – дошкільний навчальний заклад», Володарськ-Волинського району, Житомирської області, 
тел. 8(04145)44354, irshnvk@ukr.net.
6.Стаж роботи 29 років
7.у тому числі педагогічний 29 років
8.Кваліфікаційна категорія спеціаліст вищої категорії
9.Державні нагороди, відзнаки Грамота відділу освіти Володарськ-Волинської  райдержадміністрації (2008 р.), Диплом управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації 
(2010 р.)
10.Класи, в яких викладає 5-А, Б, В; 8-А, Б, В; 10-А, В.
11. Педагогічне кредо 
«Щоб мати право вимагати від світу щось для себе, 
потрібно насамперед подарувати йому щось своє»
12. Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте рольові ігри, дискусія, робота в парах, в групах, мозковий штурм, метод «Прес», аналітична гра «Займи позицію», технології «Мікрофон» і «Незакінчені речення».

Власний особистісний та педагогічний портрет

Головною метою своєї роботи вважаю формування свідомого громадянина України, здатного оцінити надбання, досвід своїх нащадків, обрати власний шлях на тернистій дорозі життя.


Творча атмосфера, в якій працює колектив нашого навчального закладу, відіграє велике значення у формуванні мене як учителя. Відвідування уроків, постійний діловий контакт з колегами, робота в творчій співдружності, участь у фахових районних та обласних семінарах, конференціях, – все це стимулює до пошуку власних методів і форм роботи, вивчення науково-методичної літератури з правознавства, історії, психології. Відчувши на собі позитивний ефект інтерактивних методик при проходженні тренінгів, у мене виникло бажання застосовувати їх на своїх уроках з правознавства, історії для того, щоб створити в класі атмосферу доброзичливості, відкритості, успіху, творчості, стимулювати в учнів бажання вчитися й отримувати задоволення від самого навчання.
Активно залучаю дітей до творчої роботи, а саме до створення мультимедійних презентацій, проектів.
Слідкую за сучасними технологіями навчання та застосовую їх у своїй практиці, зокрема: рольові ігри, дискусії, робота в групах, парах, метод «Прес», технології «Мікрофон», «Незакінчене речення». Систематично проводжу роботу по підготовці школярів до І, ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських
учнівських олімпіад, результатом якої є неодноразові переможці ІІ та ІІІ етапів. Мої учні беруть активну участь у Міжнародних учнівських конкурсах «Кришталева сова», «Лелека» і показують високі результати.
При вивченні історичних подій, в центрі яких стоять конкретні люди, звертаюсь до особистості, загальнолюдських цінностей. Я люблю свою країну, пишаюсь своїм народом, болісно сприймаю події сьогодення.  Висвітлюю історичні традиції та прагнення українського народу до свободи й незалежності власної держави з метою виховання справжнього патріота, свідомого громадянина України.
Систематично проводжу позакласну роботу, яка включає підготовку і проведення предметних тижнів з історії та правознавства, діяльність лекторських груп до знаменних дат, проведення конференцій, уроків мужності, тематичних виховних годин та вечорів, вікторин, брейн-рингів, випуск газет.
Вважаю себе відповідальною, доброзичливою людиною. Прагну зрозуміти  внутрішній світ учнів, не нав’язую їм своїх думок, намагаюсь розвивати творчі здібності дитини та поважати особистість.
Мені подобається подорожувати, пізнавати світ, відвідувати театри, музеї, виставки. До своїх захоплень намагаюся залучити і учнів. Неодноразово організовувала поїздки дітей до театру ім. І.Кочерги у м. Житомирі.
Щодо роботи з батьками, то цей аспект розглядаю в повній співпраці. Вони допомагають у ремонті класної кімнати, у підготовці позакласних заходів, організовують та фінансують екскурсії рідним краєм, містами України. З 2009 по 2014 рік разом з батьками організувала екскурсії у Володарськ-Волинський музей коштовного та декоративного каміння, краєзнавчий музей, шкільний краєзнавчий музей у с. Рижани, а також екскурсії до Житомира, Умані, Канева, Києва, Львова.

Протягом 3-х років керую методичним об’єднанням вчителів історії, географії та правознавства. Робота членів кафедри відзначається творчістю та професіоналізмом .

Немає коментарів:

Дописати коментар