Застосовую в своїй практиці
- Шляхи
активізації та розвитку мислення на уроках правознавства:
- бесіда;
- постановка
перед учнями завдань знаходити причини правових подій і явищ під час пояснення нового матеріалу;
- навчання
школярів вміння складати план нового матеріалу;
- постановка
запитань узагальнюючого характеру;
- цифрова
розминка;
- термінологічний
бліц – ринг;
- правовий
диктант з використанням карток;
- використання
між предметних зв’язків;
- методика
співробітництва учнів у парах і групах;
- аналіз
життєвих ситуацій;
- робота з документами;
- метод
емоційного стимулювання навчання;
- розв’язування
юридичних задач;
- інтерактивні
технології( дискусія, імітаційні та рольові ігри, моделювання, метод «прес»,
аналітична гра «займи позицію», «мозковий штурм», «акваріум», «мікрофон»,
«незакінчені речення».)
- віднаходити
спільні елементи.
Немає коментарів:
Дописати коментар